Yeni sitemiz güncel içerikleriyle www.batikent.net adresinde test yayınına başlamıştır. Buraya tıklayarak yeni sitemize ulaşabilirsiniz.

M.E.Vakfı Batıkent İlköğretim Okulu

E-posta Yazdır

M.E.Vakfı Batıkent İlköğretim Okulu

Okul Müdürü
Yaşar TÜRKER
Adres
İnönü Mah. 3.Cad. 36.Sk. No:5 Batıkent/Ankara
Telefon
0.312 250 54 95
Faks
0.312 251 65 05
Derslik
13
Atölye
1
Fen Laboratuarı
1
Bilgisayar Sınıfı
2
Konferans Salonu
-
Spor Salonu
-
Yemekhane
-
Ulaşım
220-221 nolu halk otobüsleri ile, Batıkent Metro son duraktan İnönü Mah. servis otobüsü ile ve Ulus Rüzgarlı sokaktan Batıkent Jandarma dolmuşları ile gidilebilmektedir.
 
 

Image
( 18 Oy )

Yorum yaz

küçült | büyült

Yorumlar (20)

sananeee
0
okulumu çok özlicm acı tatlı anılarmz qeçtii liseye hiç bslamak istemiorm smilies/tongue.gif arkdşlarmı çok özlicm smilies/sad.gif
cerennn , Ağustos 21, 2010
Gidiyorum
0
Seneye Gidiyorum Arkadaşlarıma Selam Gönderiyorum
Betül Sena , Haziran 16, 2010
...
0
smilies/cool.gifçok güzel tanıtılmış ve bende bu okulda okuyorum size çok teşekür ederim
Ecenaz Buzlu , Ocak 18, 2010
...
0
öyle güzel 8 yıl geçirdim ki burda elimde olsa başa sarıp zamanı tekrardan bi 8 daha okurdum o kadar güzel bi okul yanii şimdi liseye geçtimm ve acaiip mutsuzum vakıflardaki gerçek arkadaşlığın güzel arkadaşların eşi benzeri yok mezun olduum gün bi daha özlemem vakıfları demştim bayaa büyük bi laf etmişim o kadar çok özledm ki okulumu en çokta 8 a yı
xxA , Kasım 17, 2009
...
0
matematik dersindeyz hocamızda tülay hoca.. can yne yaramazlık peşinde.. dilan sorularıyla hocayı bunalttı.. sınıf zaten sırf qürüldü.. tülay hoca iice delirdi.. test kitaplarnı alıp bize fırlatmaya başladı bu arada YETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERR diye çıqlık atıyodu smilies/grin.gif tülay hoca delirmiştii biz kıs kıs qülüyodukksmilies/grin.gifsmilies/cool.gif
bilmiom yha
0
bzİm oqL qibisi yok neydi eski qünler yha cok özlüom arkadaslarımı okulumu hocalarımı hepsi iiLer. 8/C ah ah hpinizi cok seviyorm asla unutmayacaqm sizLeri nyse aqlayacam simdi bnları yazarken aklıma ne qeldi bLiomusunuz okuln bahcesinde mac ypıoz arklarla top dısarı cıkacak CaN da tPu tuTmaya caLısıo baktım can qidio toP qidio neyse tpu tuttu can ckmadı top dısarı cana bi baqtım cöP tenekesinİn üstünde sallanıo enayi toPu kurtaracam die ölüodu orda Beyqir murTi beN falan bir koptuk macı falan braktık yha bombaydı ozamanlar yha ama o seklini qörsenz siz var abOww nese cok uzattIm ii qeceLer smilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gifd..d
aLi asker , Haziran 09, 2009
ne muTLu TürKüm diEne :D:D
0
yha arkadaslar bn okulumu cok ozledm yha hocalar diodu okulu cok ararsınız flaN bizde saLLamıyodk tabi okul btsede kurtuLsak diyodk al bTti noLdu vlla varya simdi anaokuLundan baslamak istiom yha nese gencler kymetini bLin okuLun hocaların arada kaypak hocalar var ama npacan emeqe sayqı smilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gif:smilies/cheesy.gifsmilies/tongue.gifsmilies/cool.gifsmilies/shocked.gifsmilies/sad.gifsmilies/angry.gifsmilies/grin.gifsmilies/cheesy.gifsmilies/wink.gifsmilies/smiley.gifkiB qq Bb
aLi asker , Haziran 09, 2009
yorum
0
biz 6 yýlda okudum ama 7/a dayým devam ediyom çok güzel arkadaþlarý ve öðretmenleri
seviyorum ama eskiden musa hocam çok özlüyorummmmmm :sigh ben dersleri birazcýk zor oluyorrrrrr...... :cry ne yapalým yani biz arkadaþlarý giden yeni arkadaþlarý tanýyoruz galiba neyse hepimiz baþarýlar diliyoruz... OKULUMUZ SÝZÝ ÇOK SEVÝYORUZZZZ.... smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif
b@zra , Ocak 12, 2009
--------------------
0
smilies/cool.gif tamam kabul biraz abarttým ama ben murat hocayý sevmiyorum aslý hocayý çok özledim ayrýca yeni müdüre hanýmýda çok beyenmedim þimdi bu satýrlarý okurken aklýmda hep aslý hoca var onu özledim
-------------- , Aralık 23, 2008
kayip golden
0
arkadaslar 15 eylul de golden cinsi erkek kopegim batikentte kayboldu. Carrefour ve MEV taraflarindan bir kac kisi o cevrede tarife uyan kopek gordugunu soyledi. Oglmun surati bacaklarinin on kisimlari ve karni acik sari (beyaza yakin) sirti kulaklari ve kuyrugu koyu renk. Su anda 10 aylik. Gorenler ya da duyanlar Bu e-posta adresini spambotlara karşı korumak için JavaScript desteğini açmalısınız dan bana ya da 252 54 86 nolu telefondan aileme ulasabilirlerse cok sevinirim.
Nisan , Kasım 16, 2008
ah ah
0
tam tamýna 6 sene önce bende o okuldamezun oldum celýl hoca hülya hoca mustafa kasplar terminötör hic birisini unutamadým
emrecan , Kasım 09, 2008
cnm okulum
0
ben okulumu çok seviyorum ama bu sene
8-B deyim yani bu senem son hiç bitmesin istiyorum okulumu çok seviyorum ben bundan önceki okulumu hiç sevmezdim ama vakýflarda beni çeken biþey var _???? off off hiç lisaeye gitmek istemiyorum :cry :cry :cry :sigh :sigh
merve , Kasım 07, 2008
okull
0
okul hariha eðitimide ama tek bir sorun var oda okulun kýzlar tucaletinin çok pis olmasý
smilies/cool.gif :p :zzz :cry :cry
cerenn , Eylül 08, 2008
Okulum..
0
bn okulumu cok seviyorum geleli 1 sene oldu ama harika bi okul 7-c sýnýfýndaydým þimdi 8 e geçtik.okulun en buyukleri biziz artýk :grin :grin ama mezun olacaðým için cok üzülürm þimdiden ösledimm okulumu :cry
ömer topaloglu , Ağustos 17, 2008
ESKÝ OKULUM
0
BUU OKUL BENÝM ESKÝ OKULUMDU VE GAYETTE GÜZEL BÝR EÐÝTÝMÝ VARDI. ÞÝMDÝ AHMET HAMDÝ TANPINAR Ý.Ö.OKULUNDA OKUYORUM ÞÝMDÝKÝ OKULUMDA GAYET ÝYÝY ÖÐRETMENLER 1 NUMBER ONA GÖRE ÝSTEYENLER GELEBÝLÝR BEN 7 YE GEÇTÝM GELÝRSENÝZ SAKIN BÝZÝM SINIFA GELMEYÝN EZÝKLERRRRRRRRR...... BÝZÝM OKUL PÝLOT OKUL
SANANE , Temmuz 23, 2008
çomez deðiliz
0
:grin 6-a dayýz mutluyuz barýþa baraN A BÜTN SINIFA SLMMM NUR ÞAHÝN -TÜRKÜ BARRRRRRRR :zzz smilies/cool.gif smilies/cool.gif smilies/cool.gif smilies/cool.gif smilies/cool.gif
onurrrr , Mayıs 23, 2008
ben 2001 mevzunuyum....
0
okulumu çok özledim...Ünzile Tercan hocamla baþladým...Hatice Þahin hocamla büyüdüm...ve diðer tüm hocalarým sizleri çok özledim...sayenizde üniversitedeyim...bana bütün kazandýrdýklarýnýz için teþekkür ederim...
EVRÝM BABÜR , Nisan 19, 2008
süper okul
0
ben okula bu sene geldim ama süper bi okul baþarýlarýmýzýn devamýný dilerim yusuf deniz sizi çok seviyorum smilies/smiley.gif :p
ssss , Mart 23, 2008
zeynep sengul
0
Beyaz melegim , mujgan karacalý ilkögretim okulunda halen çalýþmaktayim. Sizler benim gururumsunuz çok mutlu oldum. Baþarýlarýnýn devamýný dilerim.
mujgan oba , Ocak 24, 2008
hocam
0
hayatýmda iz býrakan ender kiþilerden biridir mujgan oba.kendisini yýllardýr ziyaret edememiþ olmamýn özürü olmaz biliyorum.þayet bu sayede adresine ulaþabilirsem ilk fýrsatta beyaz önlüðüm üzerimde kendisini ziyaret edeceðim.zeynep þengül
zeynep , Ekim 26, 2007

busy
 


 

Firma İstatistik

Firma Sayısı: 306
Kategori Sayısı: 95

 

bener carsi

 

Sizde Oy Verin

Aileniz Kaç Kişiden Oluşuyor.
 

Bir Firma

Çelik Nakliyat

Çelik Nakliyat

Sponsor Firmalar

Digital Dünya Botanik Kompleks Düğün ve Toplantı Salonu Beko & Arçelik Servis
Serra Gündüz Bakımevi AYM Turkcell Can Elektronik
Mecan Vodafone Shop Batıkent Arena Playstation Cafe Lider Anahtar Çilingir (Anahtarcı Mehmet
Batıkent Sevgi Kelebeklerim Anaokulu Batıkent Bosch Teknik Servisi Akvaryum Düğün Salonları
Kids Aloud İngilizce Anaokulu Batıkent Temsilciliği Saygın Grup Sigorta

Sponsor ol


Son Yorumlar

Ergazi Mahallesi Muhtarlığı
12.09.2014 tarihinde 9:45 'de
Kaya Bayazıtoğlu Lisesi
Öğretmenleri ve eğitimi cok iy
Ostim İlköğretim Okulu
on numaradır okulumuz bu sene
Haydar Aliyev İlköğretim Okulu
bu eski resim ve kayıt apler
Yenibatı Mahallesi Muhtarlığı
Çakırlar oldukça gelişti kapa

Son 5 İlan

YENİ KAYITLARIMIZ BAŞLAMIŞTIR...
Diğer (01.09.2014)
YAN FLÜT DERSİ
Diğer (06.08.2014)
YAN FLÜT
Satılık (06.08.2014)

Kimler Sitede

Hiçbiri
Şu anda 30 ziyaretçi çevrimiçi

Ziyaretçi Sayısı

Üye : 9678
İçerik : 1509
Web Bağlantıları : 7
İçerik Görüntüleme Sayısı : 5925064